2012. július 24., kedd

Lyukasmarkú vagyok

Az az igazság, hogy vannak olyan napjaim, amikor mindent elejtek. Ez lehet egy kanál, a telefonom, egy zsepi, bármi... Nem is húzom tovább az időt, a kedvenc púderemet ejtettem el. Ez már többször is előfordult, de mindig az asztalon landolt, most viszont a földön - a kettő között van vagy másfél/kettő méter. Mivel már kevés volt benne, nem lenne értelme összehegeszteni. Szépen összetörtem és egy külön kis tégelyben tárolom, amiben eddig csillámos zselé lakott. Még nem tudom mi lesz így vele...


A tovább után láthatjátok mileny állapotban van szegény, illetve, hogy mire lett lecserélve. 
73 Miel doré
Szegényke...
Mostantól a nyári púderemet vagyok kénytelen használni, amit még pár éve vettem télen, de akkor nagyon sötét a bőrömhöz képest, most viszont csodálatos lesz.
Face Compact Powder / Selymes Kompaktpúder, árnyalat: 06
Azért látszik, hogy volt már használva jópárszor.
Ami viszont feltűnt, mintha kissé mattító hatása is lenne...
Megjegyzem, én ezt a púdert nem most kaptam  tesztelésre az Aden Cosmetics-től -mint sok bloggerina,- hanem a saját pénzemből vettem!

Ti veletek is történt hasonló? Ejtettetek el már sminkcuccot?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése