2012. július 15., vasárnap

Elfogyott 1.

Elfogyott az ajakápolóm, és az egyik szájfényem. Az utóbbi miatt nem aggódok, mert tele vagyok szájfényekkel, viszont ajakápolóból nincs tartalékom.




Ez a Fruity Shine-os Labello már a második. Tavaly ősszel vettem elöszőr, elhasználtam, majd karácsonykor kaptam még egyet, így elmondhatom, hogy két tubus után sajnálok megválni tőle, de már rám fér a változás. Eleinte féltem, mivel kicsit fénylik, de nagyon krémes és szép színt is ad az ajkaknak és kellemes illata van. Ferde kupakja van, ami mostanra már könyedén lejár, de lehet hurcolni a neszeszerben. Jó hatással volt a cserepes számra, nagyon szerettem.

A szájfény szép világos rózsaszín, kicsi csillámokkal. Picit ragacsos, viszont nagyon jó hosszú az aplikátora, ezért még alulról is tudtam anyagot kinyerni belőle. Ugyanilyen szájfényem nincs, de van világos vagy csillámos. Nem is baj, szeretem a változatosságot.





És még egy dolog. Mennyire fontos, hogy betartsuk a termékeken jelzett jótálási időt? Eléggé, hiszen ezeket a termékeket magunkra kenjük, és ha rossz (lejárt) krémeket használunk, azzal tönkretehetjük a bőrünket. Szerencsére ha valamelyik termékünknek lejárt a szavatossági ideje, akkor ezt "jelzi" nekünk. Vagy rossz az állaga, vagy rossz az illata (szaga).


Nektek elfogyott mostanában valamilyen terméketek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése